AdarinAnnesi yani malesef duzelmedi hatta gun gun kotuye gitti suan 17 aylik bi gun dis bi gun devlet asisi bigun ozel asi corona oldu dogdu sarilik hastaliklar diyerek hep sabir ettim ama huzursuzlugunu asla cozemedim. Geceleri hala o kadar cok uyaniyor ki anlatamam. Acliga dayanamiyorum diye dusunup ilk sene surekli mama takviye ediyorduk. Buyudukce dislerinden cok problem yasayinca dis dedik hatta bi ara disleri morarmisti cikamadigi icin ve en son teselli oldum kabullendim artık benim oglumun uyku veya artık dis neyse bi problemi var ve konusamadigi icin bunu bizim cozmemiz artık mumkun degil. Sabir etmeye calisiyorum saglikli oldugu icin sukur ediyoru ve o uyudugu her an hala uyumaya calisiyorum. Fakat suan siz lohusasiniz benim yazdiklarim benim yasadiklarim asla ornek almayi. Eger bebginuzu bir saglik problemi yoksa takilmayin hepsi gececek sonsuza kadar hicbirimiz boyle yasamayacagiz 🥰