Minnakanne53 Arkadaşlar özel hastaneden doğum ücretinin yarısını geri alabiliyormuşuz alan varmı acaba doğum faturası ve epikriz raporu veya doğum raporuyla sgk il müdürlüğüne dilekçe yazıp bu evrakları verirsek alınabiliyormus aranızda alan varmı acaba ❓
whitechocolatemochaa Minnakanne53 alınabiliyormuş bende duydum ama bence haksızlık bu sonuçta ek ödeme almıyorlar siz o fiyatı bilerek doğum yapıyorsunuz sonra geri istiyorsunuz gibi oluyor sözüm size değil bu arada, genel olarak söyledim 🌸
Melis1706 Minnakanne53 sgkya sordum bize boyle birsey olmadigini soylediler.sadece basimiza gelen seybsu ilk yenidogan 28 gun icerisinde hangi islem olursa olsun hastanedd kalma bedelide dahil sizden ucret talep edemezler taburcu olurken pesini birakmadik sgk ya sikayet ederiznavukatlarimiz var dedik onun parasini iade aldik benim kizim 2 gece hastanede sariliktan yatmistj
Busragokceberra Minnakanne53 Böyle birşey var ama meblağ çok yüksek değil SGK özel hastanelere doğum ücreti belirlemiş örnek veriyorum 5 bin ama sizden alınan 8 bin mesela SGK’ya bunu bildirip dilekçeyle söylediğiniz de SGK hastahaneye doğum ücretini fazla aldığını ve fazlasını geri vermesini söylüyor ve hastahane geri hesabınıza fazla olan kısmı yatırıyor hepsi değil yani ve en önemlisi başvuru süresi 2 yıl
Minnakanne53 whitechocolatemochaa bi arkadaşım söyledi aslımda pekte anlamadım böyle bişey var aklında bulunsun. Diye merak ettim bugün teyzemin kızı sordu bana bende böyle böyle anladım oda başvuru yapacakmış ama alan varmı bilmiyorum
Minnakanne53 Gulserenn123 valla anlatan arkadaşım çevresinde alan varmış o öyle dedi bi happykids soruyum dedim
Minnakanne53 Busragokceberra anladım canım teşekkür ederim valla bana sordu bende bilmiyorum ben almadım dedim