SuPerisiiii Hayır siyah leke şeklinde çoktu yüzümde boynumda da vardı.Zaten önce benlere bakılıyor , alınıp alınmayacağı söyleniyor size .Mesela kahverengi büyük bir leke var onu yakma yöntemiyle yapamam başka bir yöntem uygulayacağım dedi .Ben yakma işlemi ile bir kaç yönetem uygulanıyor.O kuruyup yüzde kırmızı leke kalmasın diye onarım iğnesi de yapıldı bana .Sonrasında birkaç krem kullanmanız isteniyor .Benimkiler yakıldı .Acılı bir işlem değil .Kışın yaptırmıştım ben ama artık işlemler profesyonel,dikkat ettiğiniz taktirde her mevsim yapıyorlar .Ben şu an ücretsiz izindeyim,emzirmeyi bırakınca büyük lekem için tekrae gidicem .Bakırköy Fatma Özçalışkan instagramdan inceleyebilirsiniz .Ancak belirteyim güvenilir işlemler her yerde maliyetli .Ama ben inanılmaz memnunum.Kendime yaptığım iyiliklerden biri