BarlasEda hatta uzunca bir süre bu şekild2 kullandım 😂😂 çünkü düşüyodu yataktan, çitler alanını daraltıyodu uyanıyodu çarpıp, sonra bazen yataktan yuvarlanıp yerde yatıyordu.
bu şekilde yatağının yanına 2 tane yorgan sermiştim😂😂 bazen yatakta bazen yerde takılıyodu. Bi ara çünkü o çitlerden kötü düştü. Ayağa kalktı, çitlerden eğilip oyuncağına bakıyodu, oyuncağın üstüne yüz üstü düşmüş ben yanında uyuyoken 😏 gözü morardı. 20. Ayında yine normal haline geçiş yapabildim ama bebekten bebeğe değişiyor. Benim kızım biraz dağınık yatmayı seviyor. Arkadaşımın oğlu mesela, kızımdan küçük hem yatağı küçük hemde yüksek düşmüyor. Kimi de kendi yatağında yatırıyor yine düşmüyor. 😂