Kedilibebekliacemi ben iki saaten bir uyutmaya çalışıyorum uyumuyor kesinlikle ağlıyor kendini beşikten atmaya çalışıyor devamlı sağa sola bakmak istiyor. anlamadım gitti acaba kendisiyle çok konuştuğum için mi böyle oldu bilemiyorum . Memede emip yatmak istiyir memeden alınca da uyumuyor ağlıyor , beşikte uyutuyorum olmuyor, ayaklarımda sallıyorum asla uyumaz kendini yere atıyor . Ninni açıyorum yok, salliyoruz yine aynı hatta papatya çayi içiyorum ki sütten geçip uyusun yok uyumuyor ağlıyor kesinlikle uyutamiyorum