Sehnaz56 benim büyük kızımda çok sık oluyordu sintigrafi çekilecekti artık bianda kesildi. Bezini çok sık değiltirdim nerdeyse hersaat başı birde emiyorsa cok sık emzirin. Asla ıslak mendil kullanmayın ayrıca şampuan ve sabunlarda tetikliyormuş okadar cok araştırmıştım ki çıldırıyordum ve dr istemesede 10 güne bir özel hastaneye gidip idrar kültürü çalıştırıyordum.