Bu 2.ay aşılarının etkisi kaç gün sürer acaba? Benimde bebeğimin az önce ateşi 37,6 oldu.soydum sonra üzerindekileri 37,4 e düştü ama ben yine de bir çay kaşığı carpol verdim. Yarın falan da ateş yapmaya devam eder mi acaba arkadaşlar?bilgisi olan var mı ?