gunessss Kızım 4 aylık olmak üzere. Parmak emmeye başladı. Dikkatini dağıtmaya çalışıyorum, parmak emmeye başlayınca emziriyorum ama vazgeçmedi. Sürekli emzik de deniyorum ama yok almıyor. Önerisi olan var mı müdahale etmeli miyim?
Hndealnathn Kızım anne karnından itibaren hep bir yerlerini emdi🤣☺️ tüm USG kontrollerinde ya el parmaklarını ya ayak parmaklarını emerken gördük.dogurdum elleri ağzında yüzünde doğdu.dogdugu andan itibaren hep devam etti bu süreç.oglumda hiç yasamadigim için bende korkmuştum ya ilerleyen zamanda da bu davranışı göstermeye devam ederse diye.sonra doktorumuza danıştım stres kaygı endişe korku sinir üzüntü uyku hali bunlar bebeğin parmak emmesini tetikler sen parmaklarını ağzından çıkarmayacaksin ama ilerleyen süreçte senin yaptığın bazı şeyler dikkatini çekmeye başlayacak ve o kendi kendine parmağını çekecek ağzından.Kızının emme doyumuna ulaşması gerek bu doyuma ulaşmazsa yaşı kaç olursa olsun en ufak bir sorunun üstesinden gelemediğinde parmak emecek demişti.bir süre böyle devam etti.taki söylediğim şarkılar oynadığım parmak oyunları dikkatini çekene kadar.baktim parmak ağızda hemen bir çocuk şarkısıyla hareketler yapmaya başladım ve ya bir oyuncagini alarak abuk sabukta olsa onun hoşuna gidecek taklitler yapmaya basladim o da taklit etmeye çalışırken ya da elimdeki oyuncağını almaya çalışırken kendisi çıkardı ağzından parmağını.ben hiç ellemedim ya da elini ağzına sokma diye uyarmadim.1 yasa kadar böyle devam ettik 1 yaştan sonra bir daha hiç emmedi parmağını
superkahramanbiranne Hndealnathn çok güzel yazmışsınız ama kızım parmağını emiyor memeyi almıyor hahahahaha