Lunaaaaa Ya bu şekilde olan var mı 40ımız çıkana kadar zaten sürekli ufak leke leke geliyordu ama bugün baya regl gibi oldum bu normal mi acaba :/
_YanakReisinAnnesii Lunaaaaa ben varım 😂 40 bitti hemen adet oldum diğer ay ki âdetlerim de o tarihten devam etti .
ece_arel Lunaaaaa 40 başı diyorlar glb ne güzel düzene girer adetleriniz ben 9 ay sonra adet oldum emzirdiğim için 3 ay sonrada hamile kaldım şuan 13 aylık bebeğim 2 aylıkta hamileyim dikkat edin derim eğer istemiyorsanız 😄
Gamzeey Lunaaaaa Benimde öyle oldu sonrasında da 1 sene kadar düzensiz adet gördüm daha sonra düzeldi
Umutveannesi Lunaaaaa ben doğum yaptım ilk 40 gün sadece leke şeklinde gelmişti. Oğlum 2,5 aylıkkende regl olmaya başladım normal düzeninde devam ediyor hamilelikten öncesi gibi
Asellzey Merhaba evet ben de öyle oldum her kadında farklılık gösteren bir durum bu 40 sonrası rutin adet dönemim basladi benim.
_YanakReisinAnnesii Lunaaaaa bebeğim doğuştan meme redli doğdu 😬 ne yaptıysak aşamadık emzirme dönemim olmadı malesef
Melson21 Lunaaaaa Bende oldu, ondan sonra hep duzenli oldum Bu arada 6,5 aydir emziriyorum hicbir sorun azalma olmadi bende adet donemlerimde.
marinelife Lunaaaaa ben oğlum 2 aylık olduğu gün oldum sütümü bence etkiledi ya da ben hani emzirirken adet olunmuyordu diye düşünüp taktığım için etkilendim gibi hissettim bilmiyorum ama emzirme danışmanım azalabilir sonra düzelir normal demişti