Aliarel Bebeğinizin demir eksikliği varsa süt içirmeniz bu durumu daha da beter edecektir. Sütün hazmı zordur ve şişkinlik yapar, kansızlık yapar, iştahsızlık yapar. Fazla tüketilmesi ileride otoimmün hastalıklara sebep olur, bağırsak gecirgenligini arttırdığı için bagisikligi düşürür. En iyi süt ürünleri tüketme şekli fermente haliyle tüketmektir. Demir eksikliği için kirmizi et, bakliyat tüketmesi gerekir. Sütü kalsiyum için gerekli görüyorsanız eğer onun yerine peynir, yoğurt ve badem süte göre çok daha fazla kalsiyum içeriyor. Tabiki yine sizin kararınız ama benim kendi çocukluğumdan da yaşadığım sıkıntıların bir çoğu süt fazlasıyla tuketmemdi. 10 yaşında gastrit oldum ve 34 yaşına geldim hala midem dikkatsiz beslenirsem berbat olur.