Merhaba arkadaşlar ben dogum ustu 10.5 ay üzerine ilk kez regl oldumama leke şeklinde oruc oluyor mu olmuyor mu pek bilmiyorum ama sadece leke şeklinde oluyor günde bir iki kez pembe leke tarzında her sahur öncesi yıkanıyor bitti diyerek ama yine oluyo bilgisi olan var mı acba