Benkeyfimkahyasi90 Gizgokce-123 bende 3 gündür leslie yapıyorum ekmeği kestim bise hibiskus kiraz sapı funda yapragı Yeşilçay karışımı çay içiyorum uyumadan önce
Busraksee1 Gizgokce-123 ben varım 57-58 kiloma geri gelmeliyim 72 kiloyum 8 ay oldu emziriyorum da hala ilerleme yok 🥹
Gizgokce-123 Selinn16 valla cnm doğumdan 1 ay sonra yediklerime dikkat ettim sürekli emzirdim gitti fırsat buldukça spor yapıyordum şimdi yapamıyorum ama motive olmak gerek
Gizgokce-123 Benkeyfimkahyasi90 bnim de 3 gün spor yapıyorum ekmek yemiyorum Dukan birası yaptım bugün onu demiycem
Benkeyfimkahyasi90 Gizgokce-123 Ben instadan zulallemutlugunler takip ediyorum onun kürler de cok iyi
Benkeyfimkahyasi90 Gizgokce-123 ben leslie devam Dun cok yoruldum oyleki bacaklarimda basenlerimde simsicakli hissetim bi sure
Ceren_aras55 Nimettt ben varım ya bende 3 gün oluyor başlayalı ekmeği tam bırakmasamda çok az yiyorum 10 kilo fazlam var
Gizgokce-123 Nimettt kesinlikle ama yasak olduğu için nasıl yapacağız birimiz inst adını yazsin oraya mesaj atıp gurp kuralım ne dersiniz
Nimettt Bende hep basladim biraktim belkide motive oluruz hepbirlikte tabaklarimizi.atariz grup kurallari koyairz
eygokkk Nimettt bende istiyorum böyle bisey wp olsa daha etkili olur her yediğimixi vs atarız bende 10 gündür yapıyorum Leslie de yapıyorum
Babybloom Gizgokce-123 şöyle yapalım. Ben sana gün içinde neler yemek istediğimiz yazayım sen de yaz. Listeleri değişelim. Ben kilo veririm sen alırsın😁