Oglusannesi98 Oğlum 2,5 aylık ve hiçbir şekilde biberon ve emzik kabul etmiyor öğürüyor verince. 3. Aymıza yaklaştığımız için buzluktaki sütleri vermek istiyorum. Şırınga duymuştum uygulayan var mı ya da başka çözümü olan?
cicekannesi22 Oglusannesi98 benim kızımda böyle şırıngayla veriyorum şırıngayla dışarı çıkardıklarını kaşıkla sokuyorum ağzına
NurCelik Oglusannesi98 biz 3 aylığız memeyi almıyor elini emiyor emziği alıyor bende uykulu emziriyorum uyanıkkende şırıngayla
Deletedmom133 Oglusannesi98 kaşıkla ver canım benimkide aynı biberonu bazen uğraşarak tutuyor bende kaşıkla veriyorum
Oglusannesi98 ElizErva cicekannesi22 NurCelik Yenidenanne Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için🤗
Deletedmom133 Oglusannesi98 içer inşallah canım dediğin gibi şırınga da olur biz hastada mamayı hep öyle verdik gece uyanmazdı sütümü sağar verirdim siringayla
Anniskom Finder ferdine araştır. Kesinlikle örneriyorum. Bebeğim 45 gün küvözde kaldı ve biz bu yöntemle taburcu olabildik. Hem anne memesinden de uzaklaştırmıyor. Aksine daha destekçi oluyor. Şuna 3 aylık. Bazen sütüm az geldiğini hissedince hala bu yöntemle veriyorum 🤗