biryazgecesi elbette yardımcı olmak isterim, 34 Hf prematüre doğum yaptım, 30 gün küvözde kaldı , küvözde kalırken nöbet geçirmiş ona bağlı epilepsi ilaçları başlamışlar, iki ilaçtı birini hatırlamıyorum ama biri bayağı yan etkisi olan luminattendi.
Küvözden çıkar cikmaz nörolojiye sevk değildi, götürdüm eeg cekildi, epilepsi olduğu çıktı , gelişim geriliği olur dediler, çok üzüldüm , 3 ayda bir eeg çekildi , bu ilaçları saatinde kullanmak çok önemli saatini geçirmemek lazım , ilaç atlamak unutmak nöbet geçirmeye sebebiyet veriyor , nöbet geçirirken benim oğlum daliyordu ne yaparsak yapalım hicbirseyin farkına varmıyordu bir kaç dk , her nöbet her epilepsi türü farklı tabi ,
Kontrolleri aksatmadim , ilaçları doğru ve zamanında kullandım , 1 yaşında eeg çekildi artık bir problem kalmamıştı çok şükür oğlum 1 yaşından sonra ilaç kullanmadı , 11 buçuk aylık yürüdü, erkenden konuştu kronolojik hesaplasam 40 gün düşmem lazım siz öyle hesaplayın benim yerime , şuan 3 yaşında ❤️ inşallah sizin de cocugunuz atlatacak çocukluk çağı epilepsileri tedavi ile geçebiliyor, önemli olan tedaviyi bırakmamak