Merhaba. İki gündür eşim hastaydı. Soğuk algınlığı vardı. Dün kızımın burnu akmaya baslado snra ben hasta oldum. Kızımın kulaktan atesini ölçtm 38 çktı. Koltuk altı 37. Koltuk altını wee marka ile kulagı verovel ile ölçtüm. Albına bakınca ateş hissetmedim. Az önce de kustu. Bu tablo ne sizce. Öksürük yok