Minica_Eylul Ben de bugün aldım sabır taşını ve kafama koydum kesin bıraktıracağım diye. Benim kızım 18 aylık ne yemek yer ne kahvaltı yapar dediğiniz gibi emzik biberon da hiç kullanmadı zaten. Çok içim acıyor ama onun iyiliği için istiyorum hem aşırı haraketli hem de kilosu baya az. Memeye güvendiği için yemek istemiyor kan değerleri vs normal çok şükür ama gel gelelim yemeği gördüğü an kendini yerden yere atıyor ve aşırı meme bağımlısı yanımızda kim olursa olsun nerede olursak olalım 5 dakikada bir meme diyerek ağlıyor. Biraz önce sürdüm bende ilk başta emdi çok şaşırdım kokusu kına gibi keskin ve tadı da ekşimsi tuhaf. Sonra biraz siyahlık versin diye yoğun sürdüm tekrar isteyince açtım yaklaşmadı bile sonra da uyudu yavrum, umarım kızımı fazla üzmeden bıraktırabilirim😥