ilkannelik_30 böyle böyle başlıyorlar zaten elinizde tutarak bir yere tutunarak şöyle farzedin ilk defa trafiğe çıkıcaksınız yanınızda biri mi olsa daha iyi tek mi olsanız illa ki biri olsun istersiniz alışana kadar bebeklerde öyle cesaret birden geliyor biz bi akşam yürümeye başladık herşey aniden oluyor yeterki yürüme hevesini kırmayın elinizi itip tek bırakmayın sonra zaten elimi tuuut diye çook bağırıcaksınız 😅