Hesireanne Şuan ücretsiz izindeyim yeni yılda başlayacağım işe 26 aylık olacak kızımız hemşireyim nöbet tutacagim muhtemelen eşimde nöbet çalışıyor dönüşümlü bakabilirmiyiz nasıl yapsak diye şimdiden düşünüyorum fikir almak istedim tecrübeli arkadaşlardan