Kızlar bebeğimin biraz ateşi çıkıyordu dün 37,5 falan oluyordu başı özellikle çok sıcak bugün biraz öksürmeye de başlayınca hastaneye götürdük üst solunum yolu enfeksiyonu dedi doktor ama şuan çok yeni grip başlangıcında dedi ilaç yazdı calpol falan. Evde ılık duş aldırdık az önce de 1 tatlı kaşığı keçiboynuzu özü verdim öksürüğüne iyi gelir diye akşam tavuk suyuna çorba yaptım ama iştahı azalmış pek yemedi bebeğim 7,5 aylık başka neler yapabilirim ilerlememesi için? doktor ilerlerlerse ciğerlere iner dedi çok korkuyorum 🥺