Efeemoom Kızlar 9 gün önce doğum yaptım. Dikişimin üst kısmında şişlik var. Ağrı, akıntı, kanama yok sadece şişlik. Aynı durumu yaşayan var mı? Hafta sonuna denk geldiği için doktora da gidemem pazartesi gününe kadar ve çok kafama taktım 🤦🏻♀️
Mervengin Efeemoom benim de şişlik olmustu sağ tarafında dikisimin bittiği yerde.Birkaç kere doktora gittim acile.Normal olacağını oranın dikişin bitiş yeri olduğunu söylediler.Hatta benim hem şişlik hem de kızarıklık vardı çok ağrı yaoyordu.İnatla ilaç filan da vermediler.Alistim yani tam kırk günde toparladım diyebilirim.Hicbir şey vermiyorlar akıntı,kanama vs olmayınca.Geciyor hepsi geçiyor sadece sabır ve daha çok yeni.Bor yerimiz kesilince bile günlerce ağrıyor hemen iyileşmiyor demişti doktor bana.
Tazeanne1909 Benimde sol tarafta vardı şişlik ve sadece orası ağrı yapıyordu korktum gittim normal dedi önemli olan kanama koku vs mis
Efeemoom Tazeanne1909 çok şükür kanama koku filan yok sadece şişlik var ondan dolayı takıldım. Korkuyorum bişey olmasından 🥺 sizin nasıl bir şişlikti acaba 2 parmak kadar var mıydı
Gamzeliiix09 Bendede olmuştu tek tarafta ise dikişin bittiği yer dedi doktorum o yüzden öyleymiş sonradan geçti
Efeemoom Mervengin dediğim gibi kızarıklık akıntı yok çok şükür ama kafama takıldı korktum bu şişlikten. Doktoruma da gidemem pazartesiye kadar enfeksiyon olmasından korkuyorum 19 gün antibiyotik kullandık ama sonuçta derin bi yara 🥺