Akrhnm Srfnr1 dışarı akması içeride birikmesinden daha iyi demişti bizim doktor. Eğer ağrısı huzursuzluğu yoksa çok sıkıntılı bir durum değil demişti
Seydameva Srfnr1 bu şekilde olması normal demişlerdi bana kendi kendini temizliyormuş bebekken kulak çöpü falan sokmamamıza gerek kalmıyormuş🙏🏻
Srfnr1 Saglik ocagina goturdum doktor kualin icini goremedi cok dolmus hasteneye gitmem gerekiymus sizde doktora gorturum