Anneolmak93 benimde öyleydi doktorum sakın olmamı ilkse acemisin yastığı kolunun altina koy bebeği sakinlestir ve memeyi ağzına götür o alacaktır sende destekle güzelce yavaş yavaş oda sende alışıyorsun göğüslerin sert olması ben yanlış emziriyormusum sonra dan öğrendim bir memeyi verdin emdi uyudu ya da zaman geçti aradan o memeyi tekrar emdiriyorsun doymadigini dusuyorsan diğer memeyi ver çünkü yağlı sütü anca ikinci emiste alıyorlarmış ondan da çok huysuz olabiliyorlar