ayseealyaa adetım 6 gun gecıktı normalde hep gecıkırdı bekarkende gecıkırdı su an acayıp stres yaptım korunmuyoruz ama onlemımızı alıyoruz yanı gerı cekılerek cok stres yaptım nye hayşa olamadım acaba bu durumu yasayan varmı?
lisansli_Mom49 ayseealyaa benim hep günü güne olurdu doğum yaptım emzirdimğim halde hiç geçikmezdi oğlumu sütten kestim iki aydr olmuyor hatta cuma güne doktora gittim herseye normal kan verdim negatif oruç bitsin adet söktürücü kullancam bizde geri çekilme ile korunuyoruz.
Asmin567 ayseealyaa valla aynı durumdayım 3 gün gecikti normalde hep günümden önce olurdum kanda idrarda negatif fakat midem bulanıyo agrılarım var psikolojikmi yoksa varmı gebelik çok sitredliyim
Anoniimmmmm 1 ay gecikti doğum yaptım iki ay hasta oldum sonrası 1 ay gecikme test yaptım negatif ama korkuyorum yinede ilk gebeliğimde 4 kez aralıklarla test yapmıştım negatif çıkmıştı ama kanda gebe olduğum çıktı günler zehir oldu stres yapmaktan 😢