Kbckr52 Kızlar baldırımın sağ köşesinde ufak yerde uyuşukluk hissi var aslında cimcikleyinxe hissediyorum ama uyusuk gibi yürüyünce koşunca acıyo doğumdan sonra oldu anestesıden kaynanabilir mi korkuyorum böyle olup geçen var mı
Nurseoz_55 Kbckr52 doğum yaptığım 4 ay oldu hemşireler çeviremediği için kalça yerine oradan iğne vurdular ve hala uyuşuk oram dokununca acıyor ne zaman geçecek bekliyorum bende
Nurseoz_55 Kbckr52 benimde sağ bacağımda baldırımın sağ tarafı 10cmlik bi alan uyuşuk ama dokunduğumda acıyor
Nurseoz_55 Kbckr52 ben iğneden diye düşünüyorum ama belden uyuşturulduğum için aneztezidende olabilir