Yigitinannesi22 Dogumdan sonra ilk afetten sonraki adetlerde düzensizlik olan olduğu birde kaç gün gecikti
ayseealyaa Yigitinannesi22 ay aynı durumdayım 6 aylık bebegım var dogumdan sonra hep duzensız oldm sımdıde 6 gun gectı stres altındayım
Yigitinannesi22 ayseealyaa bende ya oğlum 6 buçuk aylikti adet oldum 4 martta şuan 5 gün geçti daha olmadim bende supheleniyorum
ayseealyaa Yigitinannesi22 Ben suphelenmıyprum ama korunmuyoruzda sadecegerı cekılıyoruz yanı olucanı sanmıyorum ama yınede bı ıhtımal ılk gebelıgımı 3 gun gecıkınce ogrenmıstm bı kac gun daha gecers ealıcam test umarım oluruz hemen
Brck Benim bebeğim 11 aylik doğumdan sonra bir ay oluyorsam diğer ay olmuyorum su anda sekiz gün gecikti test yaptım negatif kan verdim negatif ama bende olmuyorum sanırım emzirdigimiz için yanlız değilsiniz arkadaşlar🙂
ayseealyaa Brck ben emzırmıyorum ama gecen ay 3 marta oldum hayla hemuz olmadım pazartesıye kadar olmazsam test alacagım umarım negatıftır su an dusunmuyoruz hazır degılım sahsen ıkıncıye 🥹
Brck ayseealyaa hayırlısı olsun belki mevsimseldir yorgunluk ramazan felan yinede rabbim gönlünüze göre versin insan çok stresleniyor doktor birşey söylerse bizide bilgilendirirseniz❤️
acnakta_s Arkadaşlar merhaba benimde şuan 14 gün geçikti doğumdan sonra 2. Adetim test yaptım negatif bu kadar uzun süren oldu mu
Brck acnakta_s canım benim üzerinden bir ay geçiyor bir ay oluyorsam bir ay olmuyorum malesef yani fazlasıyla geçmiş oluyor