Masal_07 gümüş kapak diyorlar tabiki oda iyidir ama pahalı diye ben e bebekden plastik göğüs kalkanı aldım. Hem süt akinca içine birikiyor o süt göğüs ucunu yumuşacık yapıyor. Tekrar emzirirken daha rahat oluyor. Kantaron yağı da çok iyi. Ama emzirirken silmek gerekiyor bence. Birde göğsünü açık bırak deniliyor ya bende öyle yaptım em emzirirken beynim uyusuyodu açıdan . Kuruyan göğüs ucunu bebek yumusatmak için üç beş kere cekiyo o zaman deli gibi aciyo ama göğüs kalkanini. İçinde yumuşacık oluyor bebek direk emmeye başlıyor. Ben kızımda iki ay çektim ucu kopacak gibi yaralar açıldı. Kan akıyordu. Oglumdada da e bebekden göğüs kalkanı aldım üç güne baya baya iyileşti ama rahat 1 ay kullandım.
Oğlum 10 aylık dişleri çıktı isiriyo tekrar yara oldu benim 😔 ama gogus kalkanların bı arkadaşa verdim. Artık bu sefer dışımi sikiyorum tekrar alnım diye Çokk geçmiş olsun.