Duygu1629 aptamilde kullandm sma da kullandm ,aptamil çok şekerli bence bebekleri gereksiz şişiriyo,sma kabız yaptı,hipp organic combiotic kullanıyorum 4aydır kilo alımı olması gerektiği gibi şişirmiyor,tek kötü yanı hemen tükeniyor bulamıyosun ve biraz pahalı