Meraklitaze canım vegaferon damlayı kes derim içinde paraben var onun . Benim doktorum kesinlikle verme dedi. Zaten sağlık ocağında verirken kabız yapar, hem ağzında kötü tat bırakır su ver arkasindan demisti ebe. Ben de bu ne boyle 4 aylik cocuk bu işkence resmen deyip vermeden doktoru aradım. Oglum sadece anne sütü aldığı için sadece vitasanol kullaniyoruz . Baska bir kan ya da demir ilaci vermedi. Forumda postlar var hatta bu damla ile ilgili. Anneler kullanmıyor, kullanan da bir sürü şikayet ile kullanmayı kesiyor. biz ıslak mendil şu bu kullanmıyoruz paraben var diye .... Bir de bunu içirmek....