Duygu_52AK gercekten herkeze bırbırne ne kadar yontarsam derdınde olmus senın adına cok uzuldum canım ınsallah gercekten ıyı bır ev sahıbıne denk gelırsınız . Benım eşim polis tercıh dısı ıstanbula geldık hep korktugumuz kıra fıyatları gecım derdıydı ılk basta 1+1 evde oturduk hemen ev bulamadık 5 ay sonrada guzel bır sıtede guzel bır daırede 2+1 eve gectık kıra pıyasası 4 veya 5 bın iken benım ev sahıbım 1750 den verdı duan 3. Senem bıze 3 bın yaptı kırayı normalde benım oturdugum sıtede ev kıraları 10 bın tl den baslıyor cunku cok donanımlı luks bır sıte ama Rabbım bızı ıyı ınsanla karsılastırdı normal sartlarda yapması gereken zama 5 bın tl falan olması gerekırdı bız bır teklıfte bulunduk o bıze verdıgımız teklıften asagı bır fıyat soledımAllah raxı olsun gercekten bazen demekkı ınsaflı olanda varmıs dıyorum yanu🌸