mavikalpefe124 Yaşına 3 gün var mamasını 3 numara alsam sıkıntı yaşarmıyım? Çünkü 3 günde 2 yi bitiremicek.
oglumubeklerken mavikalpefe124 yaşı dolduktan 2 3 gün daha 2 numara mamaya devam etse de sorun olmaz bence. Ben olsam 2 numara alırdım bu sefer de, bi sonraki sefer 3 numara alırdım
delirmeceler mavikalpefe124 bizi 1 hafta erken geçirmişti doktorumuz 2 numara kesmediği için herhangi bir sıkıntı olmaz hele bizimkiler prematureydiler