Sennurrr yaa benimki de böyle ek gıda en sevmediğim dönem bir oğlum var 6 yaş olcak asla istemiyordu ama kilosu çok iyiydi pütürlü de çok sorun yaşadık şimdi kızım da 6 ay 18 günlük asla açmıyor ağzını kaşıkla oynasın diye veriyorum onu ağzına sokarken ben aradan veriyorum bişeyler ama asla sevmedi ya hiçbirşeyi yeşil biber sadece ağzına alıyor o da oyun amaçlı meyve filesi falan da sevmedi tükürüyor yanlışlıkla agzında kalsa yiyecekler