Kızlar doğumdan sonra kabız olmamam için doktor magnezyum kalsıne diye bir ilaç vermişti ve iyi de geliyordu. Şimdi emziriyorum diye bıraktım çok kullanmadım ama kabız oluyorum ve çok sıkıntılı benim için 🙁 bu ilacı içsem olur mı içen var mı ya da neler yapabiliriz