Bebeğim 10 aylık yaklaşık 2 aydır sürekli pişik oluyor 2 güne bir üstelik kanlı ve pütür pütür derisi kalkmış soyulmuş hep ağlıyor canı yanıyor hamazing diye bir krem verdi doktor onu kullaniyorum faydası asla yok doktor poposunu pisigi geçince görmüştü.. lütfen yardım ne yapabilirim kantaron yağı da sürüyorum