Merhabalar..bebeğim 4 ay 23 günlük 2. Kez idrar yolu enfeksiyonu oldu. Kafasında ateşi var. Bezini sürekli değiştiririm. Bekletmem. Hijyenine özen gösteririm ama neden böyle oluyor anlamıyorum. Başına gelen var mı. Ya da tetikleyici sebep ne olabilir. Doktor 2.kez olduğu için böbrek ve mesaneye bakalım dedi. Başına gelen var mı