Yasemin9 Merhabalar bebeğimi emziriyorum da mor şampuan kullanmanın zararı olur mu acaba göğsümü güzelce yıkıyorum tabi
Uykusuzkoala Yasemin9 ben de kendimi pimpirikli sanardım 🤣 ben arada maske yapıyorum mor sampuan kullanıyorum saçı arkaya attıktan sonra hiçbir sey olmaz öne gelse de olmaz da yine de arkada olsa daha iyi tabi