Minik_Hanim 1 hafta önce verem aşısı yaptirdik. Hemşire izi gösterip bu tuttuğunu gösteriyor dedi. Şimdi o izden eser yok.. Şimdi bu asi tutmadı demek mi oluyor, bilen var mi ?
Kubrayusra Minik_Hanim azıcık bekle iz hemen belli olmuyo bende o duruma dusmustum 1 ay sonra kızarmaya başladı daha yeni yeni kabuk bagliyo
Dgndrmz Minik_Hanim aynen canım arkadas haklı ilk vuruldugunda bende korkmustum nıye bellı degıl tutmadımı dıye 4 bucuk aylıgız bır aya yakındır kıpkırmızı onun oncesnde hıc bellı bıle degıldı nerdeyse
Thanim Minik_Hanim iz hemen belli olmuyor ben 3.ayimizda fark ettim kizarikligi o zamana kadar hic belli olmuyordu icinizi ferah tutun :)
Minik_Hanim Kubrayusra şimdi hiç bi iz olmaması normal o zaman öyle mi ? Panik yapmayayım o zaman.. Zamanı geçer de tekrar yaptiramam diye korktum
Kubrayusra Minik_Hanim yok yok korkma hemen iz belli olmuyomus bende çok tedirgin olup gitmiştim bana öyle dediler daha yeni izi çıktı kızım 3 aylıgi biraz geçince 4 aylık oldu smdi kabuk bağladı
Minik_Hanim Dgndrmz 4 ayi beklersem ve tutmadıysa tekrar yapacak zaman kalmaz kan testi isteyeyim sağlık ocağına gidip en iyisi
GizemDmlSak Valla ben hemen iz ciktimi hatirlamiyorum 7 aylik hala kabuk atiyor ama her bebekte iz olmayabiliyormus eger iz cikmazda ufak bi kan testiyle bakiyolar asi tuttumu tutmadimi diye
Dgndrmz Minik_Hanim gerek yok canım bnce bebegıne yazık happymomm un gunluk yazılarında bıle 3. Ayda belirginleşiyor yazıyo hemn aa kan verelım dıyosn canım Allah korusn cok gec olupta veremmı olck cock yanlış dusunuyosn bnce en bılırsn ama bebısının o minnak ellerıne yazık
GizemDmlSak Minik_Hanim bence hemen goturmeyin bi kac ay bekleyin bakalim cikcakmi iz cikmazsa goturursunuz
Minik_Hanim Dgndrmz allah korusun.. kıyamam tabiki aşıları yapılırken bile o ağladıkça ağladım canımdan can gitti :(
Dgndrmz Minik_Hanim aynı şekilde kuzum daha bı hafta olmuş belli olması için cok erken vı sure bıray kdar bekle zaten kontrolune gdıcksn 3. Ayında ozamn sorarsn ıcın raht eder