Enk33 Kızlar uzun zaman oldu kullanmayalı kullanayım dedim neyse koydum mısırları kaynadı suyu kapattım kapağı 10 dakika sonra birden pıssst diye hava attı yüksek sesle aklımız çıktı mutfakta, hatırlamıyorum da böyle birşey oluyormuydu ??
MeReYa Enk33 Ben de Kütahya kullanıyorum. Onu kısık ateşte kullanmak gerekiyor. Kullanma kılavuzunda öyle yazıyor. Az yükseltsem öyle ötüyor. Korkudan hiç yükseltmiyorum ben de, hep kısık ateşte kullanırım.