Urazbuse Bebeğim 2 gündür sürekli uykusunda sicriyo korkarak uyanıyor bazende ağlıyor 2 aya gircez simdi nedenini anlayamadım kundak yapınca uyumuyor sevmiyor bende ellerini tutarak uyutuyorum o zaman sicramiyor bunu yaşayan varmi