Oscarasar Sınav parası oluyor o. Yazılı sınava girmeden önce sınav parası yatırıyorsunuz. Harç dediğiniz, yazılı ve direksiyon sınavını geçtikten sonra ehliyet almaya hak kazandığınızda yatırıyosunuz. Benim ehliyet aldığım sene (2014) harç maliyeye yatırılıyordu şimdi nereye yatırılıyor bilmiyorum. Ama sizin bahsettiğiniz sınav parası.