Kızlar bebegım doğdugundan beri inanılmaz bır gazlı bebek her yontem herseyı denedım butun damlalar ama işe yaramıyor 2 aylık bebegım 1 aylıkken emmeyı bıraktı mama içiyor mamada değiştirdim her careyı denedım probiotık biaogia kullandım o daha cok mahvettı sancıdan dun doktor bu damlayı onerdı sızce nasıl ıse yarayan varmı cok şiddetli gaz sancısına