Glnrck Bir sene oldu sezeryanla doğum yapalı ama hala dikislerde ara ara sızı ve karında hala hafif hissizlik duygusu bu sizlerde de var mı ne zaman geçer acaba🤔
Enisenur Glnrck ben sezeryan olalı 2 ay olacak ama agri vs yok canım hissizlik de ellediğim de hafif var
Glnrck Enisenur ağrı değil ama sızı var zaman zaman sürekli değil ve geçmeyen süngerimsi his bünye meselesi belkide