Kızlar merhaba. Geçtiğimiz salı günü doğum yaptım. Oğlum şuan 4 günlük. Hastaneden çıkmadan önce bebeğimin ön fontanelinin ölçüsü 0,5*0,5 olarak ölçülmüş çocuk doktorumuz yeni doğan uzmanına yönlendirdi. Yaşıtlarına göre kafa küçüklüğü dediler ama 35 cm kafa çapı. Küçük kafa sendromu diye araştırdım. Başına gelen var mı bu düzelir mi korkuyorum