ayseealyaa 6 ay once sezeryan oldum ve gobegım kaldı sezeryan göbeğini nasıl erıtebılırız bılen varmı acaba?
Gloriaa Bende 1.5 ay önce sezaryen oldum bendede çok hafif göbek var ama bence sezaryenden değil gebelikte alınan kilolar onlar tek çaresi spor korse diyet falan hikaye sporla gider ancak
Dilaraortacc Annem yazın strec film sarıp spor yapıyordu terledikce eriyordu gobegi birde sabahları Maydanoz limon suyu iciyordu baya gitmişti gobegi
ayseealyaa EsraUmut ay aslında yapıyorfum ama smdı ramazan gırdı tamamen mahvoldu ya cok snırımı bozmaya basladı aslında bedenımle barısıgım ama gobek fazlalastı
EsraUmut ayseealyaa onun tam olarak ne işe yaradığını bile bilmiyorum. Ve oldukça pahalıdır muhtemelen. Dediğim gibi bı azimle düzenli spor yapmamız gerek yoksa kalacak bizimle :)