iyiliktozuu Alparslanmoms_ hamileyken de ocean kullandım, bebeğime de kullanırım 9 aylık. Hiçbir sorun yaşamadık genelde sizin yedikleriniz ona gaz yapar, asitli içecek felan da
Alparslanmoms_ Erva23- Hayır değiştirmedim 4. Ay atağından ya da tadı garip geldi şimdi alıştı. Ama temiz içerikli değil Bestiron temiz içerikli bir de c vitamini var. Değiştirmeyi düşünüyorum.
Alparslanmoms_ iyiliktozuu Şu an öyle bir problemimiz yok, 4. Ay atağından ya da tadından dolayı garipsedi sanırım.