Arkadaşlar uyku düzeniniz nasıl?Benim çocuk gün içinde kısa kısa yatıyor.Mesela 10 dakika uyuyor uyanıyor bir iki saat sonra tekrar 10 yada 15 dakika uyuyor.Gece de çok geç uykuya geçiyor.12 gibi.Sabah 7 civarı uyanıyor.Nasıl düzene sokarım?Gündüz kısa uyumalarını nasıl tek ve uzun uyku haline getiririm ?