Tambiranne Kızlar bebegım 3 aylık sadece mama ile besleniyor 3 saatte bir 120 cc veriyorum az mı sizce sizler ne kadar veriyorsunuz
Prenss_Annesi Tambiranne benmde sadece mamayla besleniyor canm bazen 90zorla veryorm acaba neden yemiyor ya
Gulsahb Ben 150 cc veriyorum canım, hala doymuyor ağlıyor ama çok verince de kusuyor o yüzden sakinleştiriyorum
AylaM46 Benim kızımda 3aylık mama ile besleniyor 4-5 saatte bir 90 cc içiyor yalnızca onuda çok zor içiriyorum neyse ki kilomuz iyi çok şükür
Selvidaglar AylaM46 bizimki de 6.200 gr dediğin gibi 4-5 saatte bir 90 cc içiyor bazen de 120 cc içiyor. 3 ay 3 günlük normal mi acaba bu
AylaM46 Selvidaglar geçen ay doktora sorduğum da gelişimi iyiyse midesi o kadar alıyor endişelenme dedi ama ah anne olmak evladın doymuyor sanıyorsun 🥰
Utkumm Bizde 2 ay 23 günlüğüz meme mama gidiyoruz sütüm az olduğu için paşamın keyfine göre canı isterse 120 bazen 150 cc bile bulabiliyo