Kızlar, kızım bikaç güne bir kaşındığından şikayet ediyor, baktığımda iç kısımların kızardığını görüyorum ,sudocream sürüyorum biraz geçşyor tekrar oluyor. Doktora götüreyim diyorum ama çocuk doktoruna mı götürcem 3,5 yaşında kızım. Birde göstermez artık anlıyor nasıl oluyor bu yaşlarda genital muayene.yada sadece sorununu söyleyincemi ilaç yazıyorlar