Mdmr beni tedirgin eden şey , oğlum 7 ay 20 günlük , kendisini öne arkaya sallıyor sürekli , her ay düzenli kontrol oluyoruz her seferinde doktorumuz bence bi sıkıntı yok diyor, gelişimini gözlemlemek için başka bi alana yönlendirdi geçen ay ordada Dr bi sorun gözükmüyor dedi , fakat şu sallanmaya işi canımı çok sıkıyor. Dönmemiz dik ayakta durmamız herşeyimiz normal ilerliyor, baba diyo, gel gel gel diyo ve gel gel hareketi yapıyo , kendi kendine anlamsızca kelimeler söylüyor. Ce e yapıyo, oyuncaklarıyla oynuyo, göz teması var seslenince bakıyo 🤷🏻♀️ içimi kemiriyor , sizin bu aylardaki bebekleriniz nasıllar neler yapıyorlar?