Bende lohusaligin 25.gunundeyim. hep ayni hisler. Araya mesafe girdi dusuncesi. Haliyle bebek olmadan once daha rahattik istedigimizde yatip kalkiyoduk vakit geciriyorduk. Simdi yeni bi hayat ve alismaya calisiyoruz. Ama gececek bunuda biliyorum oyle teselli ediyorum kendimi. Ve benim ailem baska sehirde kayinvalidem kayinpederim gorumcem hergun bizdeler siz dusunun. Kayinvalixem gecede kaliyor. Nefes alamiyormusum gibi oluyor bazen