Canım biz de bepanthol baby kullanıyorduk kızıma iyi gelmedi sudocreme geçtik günlük olarak onu kullanıyorum. Bir kere çok ciddi pişik oldu troysd diye bi krem var onu kullandım ama bu kremi kullanırken dikkatli olun sadece pişik varken bunu kullanın pişik bitince buzdolabında her ihtimale karşı saklayın.
Not: Bu sadece kendi deneyimim ve sadece öneridir. Siz yine de doktora sorabilirsiniz. Geçmiş olsun